Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-07, 01:10   #5
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er så lei meg, katten vår er død.

16 åringen tar det veldig tøft her, hun bare gråter og gråter og får ikke sove.har snakket lenge med henne nå. det var egentlig hun som fikk katten som av en venninne av seg. får ikke sove på en stund jeg eller tror jeg.
Er så usikker på hva vi skal gjøre i morgen. ang guttene. skal vi si noe før de reiser på skolen eller vente til de kommer hjem så vi får tid til å prate om det, hvis de ikke ser etter katten og spør så tror vi at vi lar være å si noe før de kommer hjem. ellers tror jeg skoledagen blir tøff. er så usikker, 7 åringen er den som lett vises føleser, men 10 åringen er det værre med, han går gjerne med ting inne i seg (sånn som han gjorde da farmor hans døde, da gikk det mange uker før spørsmålene kom) alle var jo så glade i katten, mannen også selv om han var den som var mest i mot å få en katt inn i huset igjen.