Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-06, 18:52   #16
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Denne favoritt hørte jeg da jeg leste i Belgia for mange år siden:

En EU-tolk skulle oversette det franske "carottes râpées" ("karotrapee" = revne gulrøtter) til engelsk, og det ble...

raped carrots

En annen favoritt er den engelske setning "you look like a navy seal" oversatt til "du ligner en marineblå sæl"

Stakkars gulrøtter!!!
Det fikk meg til å tenke på en heller fuktig tur jeg hadde med bryggerigjengen til København for noen år tilbake. Der en venninne av meg var så uheldig å komme med en meget høylydt rap midt i gågata.. Mange snudde seg, og hun utbrøt høyt: "I`m the queen of rape!!!"
Resultatet ble flere blikk, og stor mobbing fra venner. Vi kaller henne vår "Queen of rape" enda, og hun blir like sur hver gang!