Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-10, 21:52   #12
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fødeavdelingen (tvn)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg så det, og satt og ventet på at noen her skulle lage en tråd.

Ordlyden var: "Du kan takke deg selv for at du har det vondt nå, for hadde du bedt om keisersnitt fra begynnelsen av, så hadde du sluppet dette. Jeg tipper vi kommer til å sitte her i morgen også, for dette klarer du ikke. Du var kjempedum som la deg ned i to timer i sta, for nå har du sikkert mindre åpning enn for to timer siden..." osv.

Fyren var et rasshøl.

Hvorfor i himmelens navn godtok jordmoren det? Burde han ikke vært vist på gangen, bokstavelig talt? Eller er det ikke sånn det funker kanskje?

Under min siste fødsel ble jeg ganske sur da mannen min småskravlet med jordmorstudenten og gjentok at "dette går da veldig fint" og sånn. Mulig jeg ikke hadde særlig god grunn til å bli sur, i lys av dette.