Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-10, 09:50   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagens kronikk i Aftenposten

Jeg skal tilstå jeg har lest VG på nett i dag.

Der uttaler Hagen sin svigerdatter seg om dette, og forteller at i begynnelsen startet det med at mannen brukte kvinneklær hjemme i kjelleren, deretter tok de kontakt med andre og forsøkte å finne ut av hvordan de skulle løse dette sammen. Det var snakk om å skaffe ham leilighet i Oslo, slik at han kunne reise dit og leve som kvinne i ny og ne.

Altså - dette var tydeligvis ikke noe som skjedde over natta i forhold til barna - pappa var ikke "far" i går og "mor" i dag. Det var en gradvis prosess, som endte i skilsmisse.

Skal man altså tro på denne versjonen, høres det ut som det har vært en lang vei å gå, fram til den situasjonen de er i i dag. Mye kunne sikkert vært gjort mer smidig, men likevel - tilbake til kjepphesten min:

Dette burde ikke Aftenposten og resten av medianorge ha kastet seg over uansett.