Sv: Tankehjelp, jeg jobber i en barnehage som ikke er bra.
Jeg har også jobbet i en barnehage som minnet om dette. Merket etter 1uke at jeg ikke ville være der.
Jeg klarte ikke å ta opp kampen mot barnehagen som har vert drevet sånn i 10år. Så jeg sluttet med en gang jeg fikk ny jobb. 2 uker oppskigelse klarte jeg, selv om jeg ble sykemeldt halve siste uken. Har ingen kontakt med kollegaene mine derifra nå. Får vondt i kroppen bare jeg nærmer meg den barnehagen.
Fikk utrolig dårlig samvittighet når jeg sluttet. Avdelingen ble stående ute pedagogisk leder da styrer ikke orket å søke etter ny da det bare var 8mnd igjen av vikariatet. Så nå er det en ufaglært assistent som er pedagogisk leder der.
Synes synd på foreldre og barn. Mange barn har sluttet der i det siste, så heldig vis ser foreldrene det også. Jeg får et barn som blir overflyttet på min avdeling til høsten, og har allerede et av barna. Siden vi er nabobarnehager.
I denne barnehagen var ikke fagforbund noe problem, da jeg var den eneste organiserte.
Håper du klarer å hjelpe foreldre og barn mer enn hva jeg klarte, som feiget ut.
|