Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-10, 09:57   #31
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagens kronikk i Aftenposten

Som far som er glad i datteren sin og barnebarna kan jeg forstå hans sinne, selv om jeg syns det er fordomsfullt. Jeg forstår ikke avgjørelsen Aftenposten har tatt i å trykke dette, jeg tror dette bidrar til ytterligere stigmatisering av barna.

Når det er sagt så har jeg ikke så veldig sansen for svigersønnen heller, som tydeligvis er midt oppi en veldig vanskelig familiesituasjon, og prioriterer å snakke om dette på TV i stedet for å ordne opp med familien.

Jeg har for øvrig forstått at det er ikke alle transpersoner som er motsatt kjønn fanget i feil kropp, endel liker rett og slett bare å gå i dametøy, slik som f.eks. Espen Benestad.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat