Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-10, 12:03   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?

jeg er i et arbeidsmiljø hvor det er helt normalt å håndhilse for så å kysse på kinn. minimum to, noen ganger tre, opp til 4 ganger... (internasjonle møter da, ikke på jobb sånn til daglig).
Da jeg jobbet i frankrike var det flere jeg var på dagskinnkyssehils med, og det var bare å venne seg til...er jo en del av arbeidsetiketten og høflighetsrutinene også.

For "de andre" er jo dette en helt naturlig del av hvordan de hilser, men litt mer krøkkete for oss som ikke er vant til det.

Jeg har faktisk merket meg det motsatte også - hvis jeg treffer gode utenlandske venner vil jeg gjerne gi dem en god KLEM liksom. Men så blir de litt paffe og skal liksom kysse kinn i stedet. Så da blir de satt ut...(spesielt de mannlige)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat