Tråd: Las Palmas?
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-10, 15:09   #20
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Las Palmas?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nok en Gran Canaria-fantast melder seg herved! Jeg har sikkert vært der 100 ganger siste 20 år. Jeg tuller ikke..... Gran Canaria er topp, men dessverre et svært undervurdert reisemål av mange.
Anfi del Mar er et helt nydelig kompleks. Jeg har bodd der selv flere ganger. Du bor da rett ved en av de fineste strendene og nærme mange av de beste restaurantene på øya.

Bare å glede seg!!

Bare for å spørre deg som da tydeligvis har peiling. Er dette det anlegget du kaller Anfi del Mar? Eller består det av flere anlegg? Vi har nemlig muligheten til å reise dit på linken, men er usikker på om det er det alle skryter av? Eller vi kan bo på dette anlegget på Amadores stranden.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat