Sv: Tankehjelp, jeg jobber i en barnehage som ikke er bra
Så flotte svar dere har gitt meg! Takk! Jeg skal gjøre noe ja men jeg er nok desverre for feig for å ta dette nå mens jeg jobber der.
Jeg kan legge til at barnehagen virkelig har et dårlig rykte, andre førskolelærere jeg møter blir litt overgitt når de hører at jeg jobber der
Barnehagekontoret har nok fått en del meldinger allerede, men så langt vet jeg ikke om noe resultat av det, styreren forteller ikke om dette til oss.
Det finnes lyspunkt alikevell, de fleste som jobber der er ok mennesker som virkelig gjør så godt de kan etter forholdene. De som har de faste stillingene er nesten alle som en sykemeldte eller i svangerskapsvikariater (av 13 stk er det kun 2 som har fast jobb der)
Jeg skulle ønske jeg kunne fortalt mer til foreldrene for å få de til å stå sammen og kreve endring, men jeg er usikker på hva jeg kan si m.h.t taushetsplikten.
Jeg ser at det er mange søkere også til høsten, her er mangel på barnehageplasser så barnehagen kommer nok ikke til å stenge dørene.
Nå går jeg her med vondt i magen og føler meg uggen fordi jeg har søkt annen jobb og "rømmer" fra problemene. Men jeg skal melde fra når jeg er ute derfra.
|