Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-10, 22:18   #1
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ved evt. streik i bhg.

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Nei altså jeg spør bare hva andre har gjort i samma situasjon jeg, sier ikke at jeg hadde kommet til å brukt egne sykedager. Men som nevnt over her så står det faktisk eget felt i egenmeldingene om syk barnepasser så da må det jo være fullt mulig.

Blåbær: Vel, jeg fikk bare denne lappen i hylla til bølla i dag jeg, kommunal bhg. Står skrevet at vi bør følge med i media så da må det vel være aktuelt for flere. Det er blitt brudd i de sentrale forhandlingene i lønnsoppgjøret deres.

Å være i streik er da ingen sykdom? Sykdom er jo liksom forutsetningen for å kunne krysse i den boksen....