Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-07, 12:44   #6
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta fri fra skolen

Jeg aner ikke noe om sånt "nå til dags" egentlig, men jeg skjønner ikke helt at det heter "ta fri". I min tid het det "søke om fri". Og jeg husker at den eneste i min klasse som gjorde det for å dra på ferie, var en som hadde foreldre som jobbet på en sånn måte at de ikke kunne ta sommerferie om sommeren (hadde gartneri).

Det er godt mulig det er mer akseptert nå, men jeg synes ikke umiddelbart noe om å ta fri for å dra på ferie utenom skoleferiene; de har jo en god del ferie som det er og det er jo ikke "meningen" at man skal ta ferie utenom dette såvidt jeg kan skjønne med mindre det er spesielle forhold som tilsier det.

Selv tenker jeg at jeg kun vil søke om fri for barna mine for lege, tannlege etc, og selvsagt hvis det skulle være mer "alvorlige" ting i familien etc.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat