Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-10, 21:41   #14
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ghlight=oppdal
Her er link til vogna vår som vi bygde spikertelt til i høst, om du vil se hvordan vi har det.
Ellers; helt enig med biltema-forslaget. Derfra har vi mye vi og.

Gratulerer med vogn!

Så utrolig fint. Blir jo ei hytte, skulle ønske vi kunne, men..
Det blir ikke de første årene i alle fall.

Så forteltet må ned på høsten og vi bør nok ha mest mulig ting som kan flatlegges og stables inni vogna om vinteren så vi slipper å lete etter lagringsplass til det. Her hjemme har vi ikke plass til å lagre møbler.
Fikk forresten med en genial "kjøkkenbenk" på kjøpet.
Den kan pakkes sammen i en bag. Den har to "skapdører" under benken, et rom med stor plass og et rom med hylle så der går alt av kjeler og diverse. Og på toppen er det plass til stekeovn pluss at det er en nedsenket oppvaskbalje som lett kan løftes av og taes med ut. Jeg digget den og ga klar beskjed om at den måtte bli med oss ellers kjøpte vi ikke noe vogn.

Tror jeg skal kjøpe samme sak i høyt "skap". Der var både hyller og stang til henging og stiv topp så ting kan stables oppå. Og dette kunne også pakkes sammen i en bag. Begge deler hadde glidelåsdører så man ikke ser innholdet. Jeg digget dem.