Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-10, 22:35   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Hva er vårt kaffeutstyrsbehov? + Nespressospørsmål

Ok ståa er slik:

Mannen drikker MYE kaffe på jobb. Hjemme har vi pulverkaffe og en liten presskanne. Dette lager litt problem når vi har besøk, noe vi har relativt ofte.

Jeg drikker lite kaffe, jeg er en te-drikker. Men jeg liker en cappucino eller mocca i ny og ne, og tar gjerne en vanlig kopp kaffe i div. besøk.

Jeg kunne tenkt meg en Nespressomaskin med melkeskummer. Egenlig kunne jeg tenkt meg Nespressomaskin uten melkeskummer, så den blir minst mulig og så en ekstra melkeskummer jeg kunne ta frem ved mitt beskjedne behov.

Mannen har smakt Nespressokaffe to ganger nå og han liker ikke "brent" smaken. Nå finnes det jo tusen kapsler, tror den var brun den selgeren demonstrerte med i dag.

Hjemme lager vi egentlig lite kaffe så jeg ser ikke vitsen i en vanlig Moccamaster, hvis ikke man kan lage cappucino f.eks med vanlig kaffe og en melkeskummer da?

Er den brune kapselen representativ for mest mulig "vanlig" dvs hehe, pulverkaffesmak?

Dere som har Nespressomaskin, bruker dere vanlig kaffetrakter?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat