Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-10, 09:16   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sookie Stackhouse - Bøker vs. serie

Jeg har lest alle bøkene, inkludert short stories og den siste som kom nå i mai. Særlig sesong 2 er bare helt løselig basert på konseptet. Jeg må innrømme at jeg synes hele den maenad-saken var temmelig uinteressant og utenfor universet jeg opplever hun har skapt. Det minner kanskje litt mer om the witch with vampireblood som kommer litt senere.

Tara er kanskje den jeg savner mest når jeg leser bøkene, hun er jo bare en biperson helt uten den bakgrunnen hun har fått i serien. Tara er kul.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat