Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-10, 15:10   #11
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det flaks å være ressurssterk?

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Er ikke medfødte egenskaper også flaks?

Ja, det tenker jeg også.
Men det er jo vanskelig, dette. Medfødte egenskaper tenker jeg som flaks. Hvem man vokser opp sammen med og hvor man vokser opp, tenker jeg som flaks. Wix er inne på dette med fri vilje, og det er jeg enig i. Men vil ikke våre frie vilje likevel være påvirket av våre egenskaper/temperament og oppvekstmiljø?

Og likevel så mener jeg jo at vi har en kraft til å påvirke egne liv. Jeg skulle til å skrive at vi ikke bare er prisgitt gener og miljø, men vi er jo det? :kokko:
Det jeg mener, er jo at vi har påvirkningskraft. Fra ett eller annet. Djiiz, så vanskelig.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat