Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-10, 20:33   #40
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det normalt at en snart 75 år gammel dame

Men om det nå ikke er normalt, gjør det noe? Koser hun seg? Tydeligvis. Tar noen skade? Neppe.

Det blir som å si til melka i kjøleskapet som gikk ut på dato i går at Nå må du være sur! Hvorfor er det så mange som tror at man endrer seg radikalt når man når en viss alder? Og hvorfor er det så mange som må mene noe om at andre bør endre seg når de når en viss alder?

Jeg leser Ibsen når jeg føler for det og ler av American Pie-filmer når jeg føler for det, og heldigvis hadde jeg en mormor som var fornuftig nok til å si til meg for tjue år siden at jeg ikke måtte bli mer voksen enn jeg var da. Det skal jeg holde!

(Og jeg skiftet navn da jeg giftet meg i godt voksen alder, så jeg har selvsagt mitt på det tørre for å være rar. )