Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-10, 07:42   #7
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange har campingvogn her? Kan vi ha en bildetråd?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg var masse på ferie i campingvogn da jeg var lita, og har kjempelyst på en liten en selv, men mannen er ikke begeistret.

En gammel kollega av meg kjøpe en billig en og pusset opp selv, med nye trekk på sofaene, og nye gardiner. Ble SÅÅÅÅ fin!!!

Jeg skal følge med her og vise mannen hvor fine campingvogner kan være, og hvor enkle de er å drasse rundt på. For dere forteller omd et også ikke sant?

Det hadde vært kult, hatt et campingvognprosjekt. Hadde jeg hatt plass til å lagre vogn hjemme så skulle jeg jammen pusset opp ei gammal ei.

Jeg trodde og jeg måtte overtale mannen til dette, og så endte det med at han faktisk overtalte meg når det begynte å gå litt for fort i svingene med beslutningen om å kjøpe. Og jeg som trodde jeg kjente mannen min 100%.
Han har campet mye som unge så jeg burde jo skjønt det men. Jeg trodde bare ikke han var typen, ikke trodde jeg at jeg var helt typen heller men jeg kjenner nå at dette er jo helt oss, vi kommer til å kose oss glugg ihjel.