Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-06, 19:59   #25
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg var i USA synes jeg det ble VEL mye jeg da

Om jeg nøs eller hosta kom jo 3-4 stk bort til meg og sa noe høflig.. Mye ble litt sånn kunstig høflig mener jeg, ikke helt ekte?

Jeg føler jeg er ganske høflig. Jeg reiser meg på buss, holder opp dører, hjelper folk med barnevogn etc - og føler jeg opplever mye av det samme mht folk MOT meg og??
Kanskje trøndere er ekstra høflige

De som forøvrig nesten er MEST frekke, er jo gamle folk? ( altså, men jeg synes nesten det er sant... )

Tror dette har litt med at mange av oss er dårlige til å TA I MOT hjelp og jeg da.. jeg takker jo ofte NEI når noen spør om jeg trenger hjelp med vogn og sånn...

Så kanskje må vi skjerpe oss der og?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat