Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-10, 14:54   #2
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Musiserer FP-folket?

Jeg har fordypning i musikk på lærerskolen. Har spilt kornett i fire år i min barndom.
Sunget i ulike kor fra jeg var liten og opp i voksen alder. Sang er nok det jeg er best på. Fikk undervisning i trekkspill i to år da jeg var 20-22 år. Har et trekkspill i kjelleren. Spiller også blokkfløyte, som de fleste andre. Da jeg tok fordypning i musikk i 2007-2008 måtte vi lære å spille gitar. Jeg spiller litt gitar, men vi lærte ikke fingerspill så jeg tror gitarspillinga blir mest hjemme. Har de senere årene hatt veldig lyst til å synge i kor igjen. Sang er balsam for sjelen På eksamen i musikk sang jeg "Yesterday" av Beatles og fikk veldig gode tilbakemeldinger fra sensor. Så da kan jeg vel synge litt da

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat