Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-10, 15:56   #23
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?

Opprinnelig lagt inn av Myrull, her.

Ikke flervalgs, altså?!

For jeg er egentlig veldig dydig og skikkelig og sånt og mener at dannede mennesker ikke ser TV under middagen, samtidig som jeg innerst inne ville håpet at ESC-titting stod på menyen....

Men dette er rent hypotetisk da. Vi aner ikke hva barnevakt er, og ingen ved sine fulle fem ber oss og de fire små elleville hjem til seg på middag.

Jeg henger meg på denne (bortsett fra at jeg ikke har fire små). Jeg har middagsavtale med venninne i kveld, og da den ble inngått ante jeg overhodet ikke at det var ESC, det fant jeg ut i går. Jeg tviler sterkt på at venninnen vet det.

Men det er ikke meg i mot om noen vil skru på TV, vi kommer sikkert ikke til å få med oss noe likevel. Om det var mer "ordentlig" middagsselskap ville jeg overhodet ikke forventet TV, hvis ikke det var ESC-innbydelse da. Jeg tror aldri jeg har sett på TV når jeg har vært invitert på middag noengang.

Hm. Jeg aner ikke hva jeg mener og hva jeg skal svare. Jeg registrere at det finnes ganske mange som er veldig opptatt av ESC, så som vertskap hadde jeg kanskje spurt gjestene om de fryktelig gjerne ville se på hvis jeg hadde følelsen av at de var opptatt av den slags. Alt annet enn ESC ville jeg nok ikke en gang vurdert, inkludert OL og VM og sånt.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat