Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?
Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.
Vet ikke hva ESC er, bortsett fra en knapp oppi hjørnet på pc'en, og den hadde jeg stusset litt over om de viste frem. 
Opprinnelig lagt inn av Honda, her.
Er der jeg og 
Dette er definitivt trådens aller, aller beste svar 
Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.
Dette er gamle barndomsvenner av Rhett, så jeg er ganske sikker på at de vet hva de får. Men vi inviterte til middagsselskap (type 8-10 mennesker) en gang da de viste seg å være finalen i ettellerannet (Jakten på kjærligheten? Dansewhatever?), og det ble litt kinkig da det viste seg at ett av parene tok det som en selvfølge at vi skulle se den (ALLE ser da den i hele Norge), mens vi lo høyt og støyende til vi skjønte at de mente det alvorlig. 
Seriøst? Alleunnskyldninger er så teite. Slik som ALLE snyter da på skatten og ALLE har da kjørt i fylla en gang eller to. Jeg blir fornærmet og tendenserer til å bli ufin når andre bruker sånne allesetninger om teite ting. Hva er det de tror om meg lissom?
Jeg har da vært på mer enn en ESC-happening, men da er det klarert på forhånd. Å dukke opp i selskap hos andre og forvente f.eks. å se finalen i fotball-VM, uten å ha spurt på forhånd, jepp, det er frekt i min bok også.
|