Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-10, 12:44   #73
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

For meg er det helt uvirkelig å vurdere å melde avbud til et middagsselskap på grunn av et TV-program.

Samme her, men akkurat når det gjelder ESC (og når det i tillegg er i Norge) så kan jeg skjønne det mer enn om det feks. hadde vært finale i Farmen. ESC er en happening, liksom. Litt sånn OL, Oscar-utdelingen osv, noe man gjerne lager helaftener utav. Jeg er ikke ESC-freak, men liker å få det med meg og synes det er morsomt å lage en skikkelig helaften utav det, men jeg hadde ikke meldt avbud om jeg allerede hadde sagt ja til et middagsselskap, det hadde jeg altså ikke. Og jeg hadde heller ikke forventet at vertsskapet lot gjestene se programmet. Men jeg hadde heller sannynligvis ikke takket ja til et selskap samme kveld som ESC, med mindre det var bursdagen til ei nær venninne eller lignende. Hadde jeg allerede sagt ja hadde jeg gått.