Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-10, 09:03   #48
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støtter du lærerstreiken?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Tja. Når tydeligvis all skyts rettes inn mot bydelene her i Oslo som ikke akkurat flommer over av ressurssterke A4-familier med praktikanter og mulighet for hjemmekontor, mister jeg litt av godviljen, gitt.

Jeg tror ikke de tar hensyn slik at bare de med hjemmekontor og praktikant rammes. En streik må dessverre ramme for at den skal virke.

Når det er sagt, jeg streiker ikke for min egen del i år, jeg synes vi godt kan vise litt moderasjon siden lærere har hatt en grei lønnsøkning de siste årene i forhold til mange andre kommuneansatte. Vi har også sikre jobber i usikre tider, noe mange med mindre utdanning og litt mer lønn slett ikke har. For meg blir dette en sympatistreik og en streik for likelønn. Jeg synes altså det er rart om noen ikke støtter den, selv om det går ut over dem selv.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat