Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-10, 14:14   #67
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støtter du lærerstreiken?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Da er det kanskje større sjanse for å få kvalifiserte lærere til utkantkommuner f.eks. dersom man kan friste med mye høyere lønn. Eller?

Det har jo ikke funket så bra til nå. Slike ting forutsetter jo at de som deler ut den lokale potten har en hjerne, og det er det ikke alltid de har.

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Nehei. Jeg støtter mer enn gjerne en streik for likelønn og alskens, faktisk
støtter jeg sikkert minst 99% av alle streiker, men ikke så tåpelige streiker som den Unio/lærerne hadde forrige gang. Sorry.

Jeg er enig med deg i det. Det er to forskjellige typer streiker. :har tenkt meg om:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat