Sv: Telenor sucks!!!
Opprinnelig lagt inn av Finni, her.
Denne nye fant ut at feilen lå i telenor sin sentral, og da telenor ble gjort oppmerksom på feilen ble det rettet.....
Det sa de til meg de 3 første dagene også, og de sendte sågar en sms om at feilen var rettet opp...men det var den ikke,og jeg gjorde de oppmerksom på det. Hjalp ingenting... så sendte de sist fredag en reparatør uten å gi beskjed til meg...vel, hvem er hjemme en fredag formiddag kl 10 uten å få beskjed om at man får besøk?
Det virker som om de ansatte på kundeservice jobber etter en slags sjekk-liste, for alle jeg snakket med ville at jeg skulle prøve de samme tingene ørten ganger uten at det virket, og når vi kom på slutten av listen så konkluderte hver eneste en av dem at nei, her ligger nok feilen hos Telenor sentralt gitt... Ingen loggføring av hvor mange ganger jeg hadde meldt feilen, ingen tilbakemelding på når jeg kunne bli hjulpet. Jeg ba allerede dag 2 om at en montør måtte komme og se på det, men neeeeeidaaa det trengtes ikke.
I dag kom montøren, og modem var ødelagt, splitter var ødelagt....osv.osv...
TELENOR må lære å bli litt mer ydmyke for hva kunden forteller....
...men nå er jeg i hvert fall på nett igjen!!!