Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-10, 12:11   #120
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenhage for nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg tror kanskje at jeg skal så noe annet der jeg har sådd agurk, jeg var så naiv at jeg sådde agurk direkte ute i mai.... Men man kan vel avskrive det på nybegynnerkontoen, kan man ikke?

Jajamennsann!

Hva med noen kule gresskar eller squash? Jeg har prøvd å få tak i sånne små som ser ut som ufoer, for de kan kan spise omtrent hele. Hvis det er mye sol der kan du prøve vannmelon! Hagesenteret på Tåsen mente at det var mange som kjøpte småplanter der og fikk det til på friland. Men du bør nok vente litt med å plante det ut.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat