Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-06, 20:47   #41
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

* Breaking the waves (L. von Trier)

Her var jeg og mine to beste venninner på kino, og skulle på pub etterpå.
Det endte med at vi gråt vekk all sminken, og sippet hele veien hjem. Nei, vi dro ikke på pub etterpå...

* Pet Semetary (Stephen King)

Noen vil kanskje le, men jeg syns denne filmen var dritskremmende og dritbra da den kom. Jeg vil aldri mere se den, det gjelder grøssere generelt fordi jeg har blitt veldig lettskremt etter jeg fikk barn. Dessuten er det en gutt på 2 år som blir drept av en trailer i filmen.
Også ble han gravlagt et sted, slik at han kunne komme tilbake til familien sin: zombie...

* La Vita e Bella (Livet er Herlig)
Nydelig film som jeg bare ikke klarer å se en 3. gang. Særlig ikke etter jeg fikk barn. Fryktelig sterk og trist...

* Schindlers Liste
Gjør bare så vondt. Samtidig er det viktig å ikke glemme, så kanskje - om noen år...

Sist redigert av Amelie : 05-10-06 kl 19:52. Årsak: en ekstra setning.
Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat