Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-10, 20:39   #5
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kognitiv ressurssterk-hva forbinder du med det?

Jeg har aldri hørt det, men når jeg nå leser det, tenker jeg at det er en person som har over snittet bra kognitive funksjoner. Altså er kjapp, har god verbal og visuell hukommelse, bra arbeidsminne, er god på planlegging og organisering, god evne til problemløsning, er oppmerksom, har evne til å jobbe raskt med delt oppmerksomhet, innlæringsevne, har god evne til å holde konsentrasjon over tid, bra arbeidskapasitet, bra forståelse av rom-retning, god språkforståelse, bra evne til abstraksjon. For eksempel.
Og at dette eller i alle fall deler av dette er over gjennomsnittet bra.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat