Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-10, 13:37   #44
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bryllup og gaveønsker

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Strengt tatt så synes jeg at mange har mye å lære om taknemlighet

Ooo! Er det deg jeg skal sende de tacky gavene vi fikk til bryllupet? Umulig å bytte og derfor lagret i boden? Blir du takknemlig da?

Jeg har ikke dårlig samvittighet fordi jeg ikke setter pris på ræl vi har fått av svigermors venner, bare så de kan få takkekort med bilde. Jeg har fått andre gaver som ikke passet meg, men som det tydelig var lagt omtanke i - de er jeg takknemlig for. Noen av dem er til og med tatt i bruk i stedet for stuet bort.

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Er nips et utbredt gaveproblem altså?

Å ja. You bet. Hadde det ikke vært for at jeg har bedre oppdragelse skulle jeg tatt bilde av gaver jeg har fått og lagt dem ut.

Jeg gir ikke gaver for min egen del, jeg vil jo glede mottakeren og gi noe som passer vedkommende. Gavekort er helt fint, særlig om det er et ønske. Dersom det ikke er det bør gavekortet være på noe man er rimelig sikker på at mottakeren liker.