Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-10, 10:20   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode pakketips?

Hvis dere skal bo i ferieleilighet tilknyttet et hotellanlegg så er det vel som regel håndklær til bruk i leiligheten, som blir byttet hver dag. Sjekk med reieseleverandøren. Som oftest er det ikke lov å ta disse håndklærne med ut, altså må man ha med egne strandhåndklær.

Vi skal til Hellas to uker om ikke så lenge, og på det hotellet vi skal bo er det også håndklær man kan ta med seg på stranda. Det blir veldig greit ser jeg for meg.

Ellers har jeg tenkt å pakke basert på at det er vaskeritjeneste på hotellet, så vi kan levere skitne klær og få tilbake rene en gang eller to i løpet av oppholdet.
Ellers ville jeg basert meg på å ta med omtrent så mye vi trenger, og heller vaske litt småtteri på badet og henge ut i sola.

Jeg har aldri brukt noe annet enn sandaler i Hellas. Og badesko/strandsko er greit å ha ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat