Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-10, 19:02   #11
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Valp - hjemme alene

Første valpen vår var med meg på jobb. Hun ble veldig fort vant til rutiner og tisset egentlig veldig lite mens hun var med meg på jobb, så hun trivdes bedre med å være hjemme nokså fort.
Den vi har nå... han var med meg på jobb nokså lenge. Første uken flyttet jeg ut av mitt kontor og inn på et der sjefen ikke kom (han er hyperallergisk), og deretter var jeg ofte innom og luftet valpen i løpet av arbeidsdagen. Jeg hadde også fått låne en babycall av en kollega så jeg kunne høre han når han sutret/pep. Drøyde tiden mellom hver gang jeg var innom - og til slutt kunne han være hjemme alene. Han er ennå valp, og selv om jeg nå er hjemme hele tiden så legges han i buret for å sove i nokså mange timer. Han trenger rett og slett den påtvungne roen for ellers blir han litt vel gira.

Vi har forresten en terrier vi også. Det er en stri kar vi har fått i hus med et enormt energinivå.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat