Sv: Liker du å være på stranda?
Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.
Og er det sånn at man kan ligge der og kule`n mens man leser en bok, og barna bare leker liksom? 
Jada, om du har noen andre som fotfølger barna for deg. 
Jeg liker ikke så godt stranda fordi jeg ikke føler meg særlig vel i bikini i offentligheten. Og barn på strand medfører bading, løping for å avverge diverse uhell, tøy og bøy for å fikse ditt og datt. Altså ting jeg ikke liker å utføre iført bikini. Men jeg gjør det allikevel for barnas skyld.
Det jeg virkelig intenst hater med å være på stranda derimot er å se barn som leker uten tilsyn i vannet. Ta på dem baderinger så holder de seg flytende mens mor og far soler seg liksom. Jeg klarer ikke å slappe av når jeg ser nesten-ulykker, barn som strever med å holde seg flytende, barn som dukker andre barn under, barn på diverse flyteleker som driver utover på dypet med vinden osv. Og foreldrene kunne ikke bry seg mindre. Jeg hater virkelig å være på stranda pga dette. I fjor så reddet jeg forøvrig en ung jente med Downs fra å drukne, fordi han som fulgte henne (støttekontakt?) bare gikk fra henne når hun ikke ville komme opp første gangen han ropte henne inn.