Sv: Liker du å være på stranda?
Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.
Men barna kan jo sitte ved siden av og leke også? Jeg ser jo det på bilder hele tiden.
Her er ikke forholdene så store da, heldigvis. Og ikke så folksomt kanskje heller. Men jeg skjønner jo at jeg ikke kan legge meg og da en dupp liksom.
Nå har jo vi en mer enn dere, så vi sliter nok litt mer med logistikken sålenge vi voksne er i undertall. :svett:
Vi har en åtteåring som svømmer ganske greit, men som ikke har utholdenhet nok til å komme seg tilbake om han kommer for langt ut. Femåringen svømmer også på sitt vis, og er flinkere enn elstemann til å holde seg flytende om hun blir sliten, men hun er altfor tøff og vil holde følge med storebror. Han vil ikke ha henne med og de kan finne på å begynne å krangle på litt for dypt vann. Så har vi en toåring som liker å sitte i vannkanten, men som heller ikke er redd for vannet, så hun stikker utover tl hun ikke står lenger og blupp, blupp, blupp... Så helst skulle vi vært 4 voksne på 3 barns slik at 1 kan passe sakene og sole seg, mens de andre tar seg av ett barn hver. Slik blir det heldigvis på ferie i sommer sammen med mine foreldre.