Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-10, 12:48   #90
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å være på stranda?

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Signerer helt Og hvis noen synes jeg ser rar ut i bikini bryr det meg ikke det minste. Jeg elsker å bade - både på stranda og i badeland o.l - og lar da ikke en underlig utseende kropp hindre meg i det! Jeg har to lubne venninner som begge sier at de ikke går i svømmehallen eller på stranda fordi de ikke liker seg i badedrakt/bikini og føler seg beglodd. Er ikke det trist da?

Det syntes jeg. Jeg var riktignok en av de som ikke gikk på stranda i mange år, men har oppdaget at det er veldig mange som ikke er veldig lekre i bikini på stranda, så jeg skiller meg ikke ut. Jeg syntes det er flott når de som er ganske langt fra glansbilder, bare sprader rundt uten å affiseres. Det er sånn det burde være.

Brunfarge gjør også underverker for en dvask kropp.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat