Tråd: Streiken
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-10, 22:51   #48
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Streiken

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Er det flere enn jeg som føler at det begynner å skorte på sympatien nå som streiken drar ut? Føler at venner og kjente som ikke er i streik, men blir rammet av den, mer enn antyder at "nå holder det vel?" og jeg begynner å bli lei av spørsmål som "har du ikke hatt nok ferie nå?" Skulle nesten tro at det var vi som er tatt ut i streik som satt med løsningen i denne konflikten, men vi har jo like lite peiling på hva som skjer enn alle andre. :litt lei:

Ingen skorting på sympati her.

Jeg er bare lei av at "alle" tror at det er kun lærere og sykepleiere som streiker.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat