Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-10, 15:34   #5
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke bøker skal jeg lese i sommer?

Jeg har forelsket meg veldig i Michael Chabon etter nylig å ha lest The Amazing Adventures of Kavalier & Clay. Den er riktignok full av fryktelig tragisk og veldig vondt. Men en fantastisk episk histore om en duo som lager superhelttegneserier i New York; den ene av dem har så vidt unsluppet nazistenes utryddelser i Praha. Den spenner fra slutten av 1930-tallet og ut århundret. Den anbefales sterkt selv om man ikke er særlig interessert i tegneserier, og er man det er den obligatorisk.

Nå er jeg i gang med The Yiddish Policemen's Union, som foregår i et fiktivt jødisk «reservat» i Alaska. Den ser også svært lovende ut, men det er vel fare for at den også stryker på punkt 3 tror jeg. Coen-brødrene skal muligens lage film av den etter hvert.

Ben "Do any stories about Jews end well?" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat