Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-10, 17:50   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Kylling som stinker, en uke før siste forbruksdag

Jeg kjøpte en pakke kyllingfilet på Obs lørdag forrige uke. Den ble fraktet rett hjem, og slengt direkte i kjøleskapet. Siste forbruksdag er 14.6, så jeg antok selvsagt at den holdt seg frem til da. Da jeg åpnet den i dag luktet den rett og slett helt forjævlig! Har pakket den i plast (hele pakken) og lagt den i kjøleskapet igjen, og nå stinker hele kjøleskapet til tross for at posen er knyttet igjen. Har jeg rett på å få ny kylling selv om jeg har mistet kvitteringen? Det er jo ikke bytte, men reklamasjon av en vare som helt klart er dårlig selv om det er lenge igjen til utløpsdato.

Jada, jeg burde frosset den når jeg kom hjem, men jeg har liksom planlagt kylling til middag hver dag, det har bare ikke blitt noe av...

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat