Sv: Fremtiden barnehage. (bergen)
Jeg er ikke fornøyd med barnehagen han går i. jeg har skrevet litt om det før her inne.
jeg er på jakt etter ny barnheage. Klumpens barnehage har jeg stresset med lenge. Både med de ansatte og at de glemmer å gi medisiner, gir han ting han ikke tåler og at ped lederen faktisk kjeftet på meg da jeg (litt strengt) ba dem følge med så han ikke driver å tar de andre sin mat med melk, slik de påsto..
det siste nå er at de har forsikret meg i høst om at han sitter i barnesete med 5 punkt sele i bussen deres (minibuss) når jeg oppdaget plutselig at dette bare er noe de sa for å få meg vekk. Jeg tilbudte meg i høst om å ta med setet hans når han skal ut å kjøre, men de forsikret meg om at de hadde seter til de minste. Han har sittet rett i bussen. Hele tiden.
Styreren kjeftet på meg i går da jeg hentet og sa jeg var en "sånn typisk bråkmakermor" siden jeg "maste om den bussen.." 
Uansett. vi står på venteliste på råtun og vindharpen. som nr 1 og 4. Kommer ikke til å få plass i år om ikke noen plutselig slutter..
Så ser jeg på hjemmesiden til fremtiden barnehage at de har ledige plasser?
Jeg har sendt dem en desperat mail i går og snakket med dem i dag, og de har faktisk ledig plass til oss, men jeg er jo redd for at dette er en pyton bhg.
hvis vi får plass der er det jo fantastik, hvis det er en god barnehage altså.. men vi må jo ta bussen da.. det er litt negativt.