Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-07, 00:52   #5
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som har hatt laseroperasjon på øynene ?

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Det er en ny verden å våkne og kunne se uten å famle etter brillene.

Det er noe jeg har drømt om i noen år nå, men vi har ikke hatt råd til det før. får jeg en melding på telefon om morran så må jeg famle etter brillene før jeg finner telefonen og får lest meldingen og ikke alltid det går det eller, må noen ganger ha mere lys. går jeg i dusjen og glemmer å sette fram shampo og balsam så må jeg ut igjen for å sette på meg brillene så jeg ser hva det står på flaskene, har hatt nesten samme styrke på øynene siden jeg var 6 år, men det er først de siste 10 årene jeg har blitt så avhengig av briller. klarer ikke å anstrenge øynene til å se bra lenger,