Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-10, 08:49   #4
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lavkarbo for dummies

Jeg spiser havregrøt til frokost selv om jeg lever relativt lavkarbo, men jeg koker av havrekli, ikke gryn, og tilsammen av 1 dl kli til både meg og mannen til frokost. Oppi bollen har jeg så oppskåret frukt, hakkede nøtter og frø.

Jeg syns det er lettere å fokusere vekk fra de vanlige høystivelsesvarene enn å finne rare erstatningsprodukter, men vet jo at mange ikke er enige, det er noe man må prøve ut selv. Dvs jeg spiser salater og smoothies til lunsj istedenfor knekkebrød eller lavkarbobrød, for å spise noen som helst type brød gir meg lyst på ordentlig brød. Til middag lager jeg innimellom grove pastatyper og slikt, men ofte har jeg bare mye andre grønnsaker og tilbehør. Til pastaretter lager jeg grønnsaksnudler til meg selv, og koker pasta til resten, men mannen er veldig glad i grønnsaksnudlene, så han spiser like mye av de som meg.