Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-10, 12:17   #1
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Fruktoppbevaring

Vi har alltid store mengder frukt i hus, men jeg sliter litt med oppbevaringen. jeg vil gjerne ha noe som er litt stilig og funksjonelt, samtidig som jeg ikke skjønner hvordan jeg skal kunne få bananene til å holde seg om jeg bare har et digert fruktfat. Pr nå har jeg to store fat, et med epler, pærer, nektariner, druer og sånt, og et med sitrusfrukt og bananer. i tillegg svulmer de ofte over sine grenser, og hele sjenken er ofte dekket av frukt. Hva oppbevarer dere frukten deres i?