Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-10, 15:41   #28
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å klikke i vinkel - hvor mange grader?

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Sier du at jeg må lage enda en poll?!

Kommer forresten klikket fra ryggraden? Vil tro den kan lage noen fine klikkelyder når man nærmer seg 300 grader.

Det kan være at det er flere enn meg som har oppfattet uttrykket sånn? Men det kan også bare være meg, som den gangen jeg som noen-og-tyveåring skjønte at i lignelsen om "biene og blomstene" så var det visstnok ikke vanlig å tenke at bien var jenta og blomstene guttene. (Og seriøst, det er jo den mest saklige forståelsen, for det første er bier hunkjønne, for det andre er jenta ofte den som plukker ut gutten, for det tredje står ofte guttene litt sånn og prøver å være fin uten å bestemme egentlig og for det fjerde så er det de som har "blomsterstøvet")

Lyder fra ryggen ja, hm. Kanskje det er mer riktig å si "jeg krønsjer i vinkel"?