Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-10, 17:31   #105
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du redd for å reise med fly?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg liker å fly, det jeg ikke liker er flyplasser. Jeg flyr ikke oftere enn at jeg liker å ha vindusplass på internasjonale flyvninger, syns det er moro å titte ned på byen ved take-off og landing og filosofere over hva alle sammen driver med der nede på bakken.

Ellers så kan jeg oppsummere min holdning til det å fly med "Vi kommer alltids ned".

Eldgammel tråd, jo! Nå flyr jeg en god del mer enn for tre år siden, men liker fortsatt å ha vindusplass på utenlandsfly. Og assosierte trådtittelen med å være redd for å miste flyet, noe jeg lider ganske mye og ofte av.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat