Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-10, 09:09   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hems-innredning

Jeg tror det kunne bli kjempefint jeg; få et litt ekstra koselig, lunt område hvor det ikke nødvendigvis trenger å være så matchende og stilig alt sammen. Jeg liker den minimalistiske stilen og ikke alt for mye krimskrams, men jeg synes det er veldig koselig med litt gjennomført retro, shabby chic osv. også! Hjemme blander jeg litt av dette, dvs. hvert rom er gjennomført, men jeg kjører ikke konsekvent den samme stilen i alle rom. Er glad i nytt og gammelt sammen, og det kan faktisk bli ganske så rent og stilig med gammelt i komninasjon altså, uten at det forringer inntrykket når det gjelder resten av boligen.

Denne hemsen/loftet later jo også til å være mer adskilt fra resten av huset, så da vil jo den forskjellen også være veldig naturlig, mer enn at man f.eks går fra en hypermoderne stue med lite av alt og veldig rene linjer, og rett inn på et kjøkken med dillete 70-talls stil eller noe slikt.