Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-10, 15:25   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkeringsgebyr og gyldig, men ikke synlig, billett

De har sikkert tatt bilde av bilen din og nummerskiltet ditt som beviser at ikke p-billetten var synlig. Men mulig du kommer noen vei, for da skal en jo se billetten ligger der på innsiden av ruta på bildet, bare feil vei, så kanskje de gir seg om du viser frem den gyldige billetten. Jeg har klart å få ettergi boten en gang på det grunnlaget (når det var snudd p-billett), men da hadde de skrevet feil farge på bilen på boten, og det brukte jeg for alt det var verdt. Irriterende er det i alle fall. Etter det så sjekker jeg bestandig at billetten synes etter at døra er lukket.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat