Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-10, 22:01   #20
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du se på Øya?

Enig med Juste. Her er det veldig mye bra. Og jeg melder meg stort sett på hans liste altså.

Jeg gleder meg kanskje aller mest til M.I.A., Jonsi, The Gaslight Anthem og The Flaming Lips. Selv om den siste platen til hver av de to sistnevnte kanskje ikke er deres sterkeste, så vet jeg at The Flaming Lips er fantastiske live, og alt jeg hører tilsier at The Gaslight Anthem er det også. Det skal bli spennende å høre /\/\/\Y/\ av M.I.A. om noen uker. Uansett er det forrige albumet hennes, Kala, en av aller de beste platene de siste ti årene, og hun har vært høyt på konsertønskelisten min lenge.

Pavement tror jeg også jeg skal få med meg. De skal ha levert veldig bra på amerikanske festivaler tidligere i år.

Ben "slanted and enchanted" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat