Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-10, 15:47   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lost- og FF-hjelp søkes! (Kan inneholde Lost-spoiler)

Ja, da har TiVoen sviktet meg mens jeg var på feire. "Lost" og "Frustrerte fruer" stilte jeg inn på serieopptak, men den har altså bare tatt opp én episode av Lost, den som gikk 2. juni på TvNorge. Jeg har lastet ned episode 15 og fant ut at det måtte være den riktige ettersom episode 16 (sesong 6) vises i morgen. Men den jeg så forrige gang sluttet jo med at Jin og Sun druknet i ubåten, og den jeg har lastet ned nå handlet utelukkende om Jacob? Er det riktig episode, dere som vet?

Videre har jeg ingen opptak av "Frustrerte fruer", og jeg skulle laste ned de to jeg har gått glipp av. Jeg aner jo ikke hvilke episoder det er ettersom jeg vanligvis er her og følger med når det går, så jeg sjekket programsidene til VG for å finne hvilken episode, altså hvilket nummer, som skal gå i dag. Men JIPPI, ingen FF, bare fotball. Er det noen som har episodenummeret på de to siste FF-episodene som gikk på TV2? Eller driver alle og laster ned og sånt og flirer i skjegget av meg som følger med på TV?