Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-10, 13:56   #8
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verste boligannonse ever, eller? :-)

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg skjønner godt at de vil ha ut leieboeren.

Gjør du virkelig? Hvorfor det? Du er ikke det minste dømmende, synes du?

Jeg synes det er problematisk at kommunene selger ut alle kommunale leiligheter. Jeg synes ikke det er bra at så få leier og at det er så trangt leiemarked i Norge. Ikke alle har stabil eller god inntekt, ikke alle er i livssituasjon der det å eie er det beste. De som er leietalere i Norge behandles ofte veldig dårlig, jeg har vært på noen møter med leieboerforeningen og du milde! for noen historier enkelte forteller om gale huseiere/hushaier.

Nå er det gått så langt i Norge at man "tenker sitt" om folk som leier.

Sist redigert av Harriet Vane : 18-06-10 kl 14:06.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat