Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-10, 22:55   #4
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg er så lei foreldre som ikke greier å forholde seg til frister (gjelder fotbal

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Du melder på to lag. Så låner du spillere hvis du får forfall på ett av lagene. Det er i hvertfall det vi gjør hos oss. Vi får lagoppsettet med beskjed om å si fra asap om noen ikke kommer. Men hvis du vil ha oppdratt foreldrene, må du overholde dine egne frister et par ganger. Dvs ikke melde dem på i august hvis det ikke er påmeldte nok. Hvis de vet at fristene er veiledende, vil det alltid være noen som benytter seg av det.

Jeg kunne meldt på to lag, men med sju spillere er det i overkant synes jeg. Siden skolen har tatt ferie nå så regnet jeg nesten med at det var ett par som ikke kunne. Det går som regel fint å leie spillere, men det er ofte så få lag påmeldt i de jenteklassene her at lagene ofte spiller samtidig og da går det ikke.

JA, jeg vil ha oppdratte foreldre. Jeg har 40 unger å ha ansvar for jeg kan ikke fotfølge foreldrene med beskjeder og purringer hele tiden.

Tror rett og slett jeg dropper cupen i august. Jeg er uansett borte den helgen så det gjør ikke meg noe