Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-10, 21:40   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødlei 1,5-åring

I sånne perioder gir jeg rett og slett bare pålegg. Brød ser jeg på stort sett som vomfyll (samt praktisk og økonomisk). Men nå liker begge mine egg da, så de spiser MYE egg hver dag, heldigvis. Men du kan jo kjøpe inn makrell i tomat (begge mine spiser det rent, rett ut av boksen, sunt og godt!), godt kjøttpålegg, ost og sånt, og lage "koldtbord-tallerken" til ham? Jeg gjør ofte det, danderer pålegg, agurk, tomat og paprika og sånt på tallerkenen og de storkoser seg.